Vad ska man skriva?

Bloggen är lika torr som en öknen.
Ja, vad ska jag skriva om? Det går ju verkligen inte så bra har jag märkt, kanske är det för att man är så trött nuförtiden. Jag har lixom tappat det här med att gå upp "tidigt" jag vet inte varför, jag borde verkligen skärpa mig och se till att börja gå upp tidigt igen och få saker och ting gjorda.. Förr var jag uppe med "vakna med the voice" men nu, nu missar jag morgonprogrammet och är klar och fixad vid 11.. Sofie, det är alldeles för sent för dig! Jo jag vet! Jag måste helt enkelt bara gå upp nu..
 
 
2013, året som kommer att bli det BÄSTA året någonsin..men jag har i dagarna valt att inte spendera de dagarna på denna BLOGG, tankarna flyr till ett nytt namn och en ny start där jag verkligen går in på vad jag egentligen vill. Men det är så svårt när man inte orkar med denna superdöa blogg, och knappt bloggar alls. Jag kanske inte är en riktig bloggare iallafall.. Men jag lovar er.. att skapas det en ny blogg så kommer jag självklart att skriva namnet här! Så tro inte att den kommer förbli "hemlig" snarare tvärtom, ska man satsa på en ny så bör man satsa fullt ut och verkligen visa att man finns! Och ett ord har jag för det, Marknadsföring.
 
Och med det sagt.
Lämnar jag detta för idag, och återkommer när jag väl har en ny blogg med en ny fräsh start!
 
 
 
Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0