På äventyr.

Nja, kanske inte riktigt då! Men nästan!
 
Jag och plutten har begett oss hem till mina föräldrars (och lillebrors) hus, då det verkligen inte går att vara hemma alls! Tror att Zigge även blev lite stressad, vilket jag kan förstå när hela lägenheten vibrerar/skakar och ljudnivån är så hög att man inte hör sig själv prata nu när de renoverar våra balkonger. Det är helt sjukt vad det låter.. men men, lite får man lida om man ska få en snygg och renoverad balkong :)
 
Sen så är det ju ganska skönt att få komma iväg och inte bara sitta hemma i sit lilla krypin, lite omväxling.
Så nu myser vi här och värmer oss efter en lång promenad, i mitt gamla rum som idag är Tv och datorum, känns lite konstigt att vara här hemma helt själv, men det är ju tur att den möjligheten finns iallafall!
 
 
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0