Illamående.

Hej på er därute!
 
Idag är det inte en bra dag, inte nog med att jag har dragit på mig en riktig ryggvärk så har jag varit illamående halva dagen. Inte så att jag ska spy eller nått, utan bara molande illamående som inte vill gå över.
 
Jag har dock en liten aning om vad det kan vara (nej, inte gravid!) utan snarare LCHF. Tror jag måste tagga ner lite på frukosten då jag praktiskt taget bara ätit Ägg och Bacon i flera dagar nu. Kroppen kanske tycker att det blir för mycket och säger ifrån med illamående. Så imorgon får det bara bli Ägg, Te och en klick smör och majonäs till frukost. Det som är bra är att jag nuförtiden faktiskt bara klarar mig på två mål om dagen. Frukost och middag.. Blir inte hungrig under dagen fram till middagstid. Men som sagt, kroppen kanske säger ifrån och jag måste lugna intaget på fett.
 
Nu är det mycket framför mig i skolvärlden, inte bara där utan i det privata livet också! Mycket tankar, mycket att komma ihåg mycket att göra. Men jag tycker ändå att jag hamnat i nån slags fas där jag faktiskt tycker att jag planerar mina dagar ganska bra. Jag hinner med mycket trotts att jag ibland får några bakslag på uppgifter i skolan, men jag antar att det är så med livet.. Gäller att ha många bollar i luften om man ska kunna ta sig någonstans i livet :)
 
Känner mig heller inte speciellt rädd längre för att jag snart ska slussas ut i arbetslivet, känner mig säker på det jag gör och vill göra. Även om det inte känns som om man lärt sig någonting på dessa två år av utbildningen, så är det faktiskt så att i det undermedvetna så har man ju det egentligen och man kommer ihåg sådant när det återkommer repetitioner under kursernas gång.
 

Vill bara passa på att Gratulera min Lillebror som idag fyller 21 år, nu är han myndig att dricka Alkohol i USA! ;) Las Vegas here we come (haha om det ändå vore så)
 
 
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0