D day

Tisdag, ja.. vad ska man säga om denna dag? Har ju inte direkt börjat bra, utan har huvudvärk som ligger lite dovt bakom hjässan och inte vill ge med sig. Jag är så fruktansvärt trött och hängig.. vet inte om det beror på vädret.. Men planerna som jag hade på att försöka fixa till min 3:e komplettering på den där jäkla databasen som jag totalt nu avskyr gick ju i kras. Hjärnan vill inte sammarbeta, jag fattar inte varför Open Office inte vill sammarbeta med mig och mina SQL frågor.. Jag måste helt enkelt ha en dålig dag!
 
 
Jag kanske bara borde lägga mig ner och läsa i marknadsföringsboken, för det är väl det enda som jag ska kunna klara av idag förhoppningsvis.
 
 
 
 
 
 
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0