Vi går mot..

Kallare tider för varje dag, det är väldigt kyligt ute idag! Men samtidigt så steker solen något riktigt skönt i ansiktet så funderar på om jag ska ta och göra mig en god kopp thé och sätta mig på balkongen om en stund för att njuta av de sista varma strålarna.
 
Min lyxfrukost i morse.. äggmacka med majonäs och hemodlad dill och en nektarin och en kopp thé!


Håller just nu också på med ett målerprojekt, men slutresultatet får ni se senare :)
Tips! Jag som aktiv hobbymålare, målar oftast tavlor som sedan bara ligger i något hörn för att jag inte riktigt vet vart jag ska sätta upp dem här hemma, men istället för att slänga dem så tar man bara vit målarfärg och målar över det gamla och målar nytt, det är både ekonomiskt och du kan förnya en ful gammal tavla som du inte vill ha längre!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0