Planering, Planering & Planering.

Hej på er!
 
Har nyss avslutat ett samtal med min StuddyBuddy på skype. Känns alltid skönt att ha någon som man kan prata med när det gäller skolan och den dåliga planeringen som återkommer för varje ny kurs. Känns som om att de aldrig riktigt pratar med varandra utan bara gör en planering som ser bra ut i deras ögon. Men som vi sa så kommer det väl förmodligen släppa lite mer när vi väl har haft träffen uppe i ö-vik och de har förklarat lite mer ingående vad som ska göras :)
 
Igår fick jag hem mitt nya mobilskal från #vindici.se som jag köpte för ett par veckor sedan men..
 -jag vart lite besviken på färgen då den skulle vara grön, men tycker att den är mer neongul.
Fast jag gillar själva skalet då jag betalade ynka 29:- istället för 129:- så det tycker jag var ett kap!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0