Onsdag.

Ja, vad ska man börja med att skriva om idag då? Jag har inte så mycket att bjuda på idag eftersom att jag inte har gjort något speciellt mer än att ha tränat ett mage & ryggpass känns ganska skönt att jag kom iväg till gymmet iallafall, har ju lagt träningen lite på is eftersom att man varit sjuk och haft andra vardagsbestyr. 
 
Gick efter gymmet och köpte mig en ny mascara för PANGPRIS! Jag fick ju hem 50:- rabatt på H&M och tänkte lägga den på en ny mascara och väl inne på H&M var det extrapris på mascaror + att jag kunde använda min rabatt så jag tjänade en del! :) Jag som är en prisjägare kan ju inte blir något annat än lycklig!
 
Hämtade även ut ett paket på posten från InkClub och jag måste verkligen säga att det var den snabbaste leverans jag någonsin varit med om. Beställe nytt bläck till skrivaren igår och idag fick jag hämta ut det! + att det var 15% på sortimentet så även där tjänade jag in pengar på det :)
 
Sen har jag haft tvättid, lagat god oliv och soltorkad tomat kyckling med sallad.
 
 

Kyss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0