Deppkväll.

Jag fullkomligt hatar dessa kvällar!
 
Tiden går så sjukt segt, och man blir bara frustrerad ju mer tiden går och man inte gör ett enda smack.. Och jag vet att det inte kommer bli bättre heller till vintern då man förmodligen kommer sitta här alldeles ensam som vanligt eftersom att julbordstider betyder =hejvisesalldriglängretider. Jag kommer vara den som sköter i princip allt i 2 månader. Varför ska folk äta julbord för? Kan de inte bara vänta till julafton med de där prinskorvarna, köttbullarna och rullsyltan?
 
Ikväll kunde/kan jag gå på Inflyttningsfest, men jag har redan ställt in mig på att jag SKA sitta här vid datorn och försöka plugga undan den där frustrerande kalkyluppgiften som gör att man blir fruktansvärt arg och irriterad för att man fattar inte ett piss. Men jag vill bara spy när jag öppnar dokumentet eftersom att jag inte har någon lust att räkna.. trodde jag skulle få slippa sådant efter att kan knappt klarade mig i Matematik B och svor på att alldrig behöva räkna matte igen. Fan.
 
Men jag har iallafall lyckats få ihop en uppställning och ett svar, men det är ju långt ifrån rätt och det vet jag med största sannorlikhet, jag brukar vara så sjukt kass på sånt!
 
 
 
Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0