Dags för veggomat.

Nej mina vänner, detta blir förmodligen mitt sista inlägg för idag!
Tänkte faktiskt vila resten av kvällen så att man blir frisk någon gång!
 
 
Men nu blir det lite veggomat - fullkornsris, "sesambits" (chickenbits med sesamfrön istället för kyckling), keso, rysk youghurt och sallad! :) MYMS!
 

  • Förresten vad tycker ni om min header? Bloggen är numera komplett igen efter att jag hade sabbat den så fint, men jag ska även ge beröm till mig själv att jag var så smart att använda mig utav "anteckningar" denna gång, så jag hade ju sparat det mesta utav koderna vilket var riktigt smart gjort utav mig! :)
 
 
 
 
 
/S

Kommentarer
Postat av: Evelina

Så tjusig och fin. Jag måste ta tag i min blogg också, vi får se när det blir ;D haha!

Svar: haha tack! ja! Men säg till så kan jag hjälpa dig, jag är ju expert på sånt här nu! :P
colorbox.blogg.se

2012-09-05 @ 20:25:58
URL: http://inaess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0