Tidig morgon.

Godmorgon!
 
Min dag började redan klockan 06.00 imorse med att sätta på datorn och fortsätta skriva på rapporten, men det som verkligen förvånar mig är att tiden bara springer iväg på morgonen.. Från att klockan var sex så blev den helt plötsligt halv nio och hunden skulle ut.. Nej ibland förstår jag mig inte på det här med tid.. Den räcker då aldrig riktigt till i min värld!
 
Idag består hela dagen alltså av att skriva en tråkig men samtidigt intressant rapport, men tyvärr så satsar jag inte allt för mycket på den eftersom att jag förmodligen kommer få tillbaka allt i denna kurs med kompletteringar. Jag vet inte riktigt vad som har hänt med mig.. tror att jag hamnat i nån liten svacka där jag gör det mesta väldigt slarvigt.. eller så är det kanske för att jag inte riktigt förstår, vad vet jag!
 
 
Men nu är det åter till rapporten som ska vara inlämnad imorgon..
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0