Sjukdomstider..

Igen, jag vet inte hur jag har lyckats men sjuk - förkyld har jag blivit och det känns ju verkligen lite sådär.
Min hjärna är som en sås och det kliar i hals och näsa, tror jag åkt på lite feber också.. Men det blir väl så när man jobbar med barn och andra vuxna i sjukdomstider.
 
Dock så skulle jag ha behövt min bästa hjärnkapacitet just nu eftersom att uppgiften "is killing me" och jag orkar knappt tänka logiskt eller tänka alls överhuvudtaget. Jag skulle helt enkelt bara behöva göra som Zigge, ligga i sängen och sova.
 
Med det sagt så bjuder jag på en bild från Mallorca där jag var i sommras.
 
Alcúdia

Kommentarer
Postat av: Lina Steén

Åh vad bilder får mig att längta utomlands.
Hoppas det blir en fin höst iallafall med inte allt för mycket blask!

Tack förresten för kommentarerna på min blogg, häng gärna kvar och titta in fler gånger om du känner för det. :)

Allt fint / Lina

Svar: Ja, hade man varit rik så hade man säkert åkt utomlands varje månad.. Och jag håller med dig, hoppas att det blir en fin höst med lagom blask! Men samtidigt så betyder det att man får vara inne och mysa en hel del i höstmörkret också! :)
Detsamma!
colorbox.blogg.se

2012-10-03 @ 21:13:16
URL: http://linasteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0