Pluggdagnummer2

Idag kommer min dag bestå av att bara plugga, plugga, plugga. Jag ligger så fruktansvärt mycket efter och det stör mig så in i bomben. Det är helt sjukt vad det stör mig.. Tror att jag aldrig varit såhär oorganiserad på ett bra tag! Jag som alltid brukar ligga steget före och har världens bästa planeringar.. Men jag kämpar på och när denna kurs är slut så ska jag banne mig se till att göra en bra planering!
 
Men jag tror att det största hindret är att det är så mycket kalkylering som jag har väldigt svårt för. Det kommer aldrig blir min grej att sitta och räkna kostnader för alla momenten i den grafiska produktionen men ändå vet jag att det kommer vara ett moment som jag kommer att behöva senare i utbildningen. Men som det känns just nu så vill jag inte ha någonting alls med det att göra! :(
 
Igår var vi hos veterinären också för ett återbesök med Zigge. För ett par veckor sedan hade han jätteproblem med sina öron, de var riktigt fnasiga och han kliade sönder dem, så det visade sig att han hade fått öroninflammation stackarn. Men igår blev han friskförklarad vilket känns riktigt skönt och hans öron är som lena babyrumpor igen :)
 
 
men nu är det åter till min kalkyl igen så att man blir klar med den någon gång :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0