NU kör vi!

Okej, idag ska uppgiften I N! Så ska köra på bara uti H E L V E A T E T och bli klar med den där uppgiften!
Ska även försöka ge mig på att göra kompletteringen - Om jag orkar vill säga! Dock att jag är på sista etappen med offerterna, så det är ju skönt eftersom att de går nog ganska fort att göra. Men sen så måste man ju gå tillbaka till första sidan och kolla vad man egentligen har hållt på med de senaste dagarna. ;) För jag har verkligen inte en blekaste aning! Men det där löser sig!!
 
Igår fick jag en present av min älskade när han kom hem, för han tyckte att jag behöve det efter en lång och frustrerande dag med kalkylen..
 
 
Dock så var armbandet lite för stort för min handled, så får väl gå och fixa det någon dag! :)
 

Jag tackar då aldrig nej till presenter från någon man tycker om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0