Kalkylhelvette.

Det är allt jag har att säga om den här kalkylen. Den Ä T E R upp mig, den T U G G A R sig fast i min hjärna och gör mig bara mer och mer förvirrad ju mer jag räknar på den.. Jag vet knappt vad jag håller på med längre, min osäkerhet träder fram och sätter snurr på hjärnan och spelar den en osäkerhetsspratt.
 
Det känns faktiskt rent åt H E L V E T T E just nu och den är lika dålig som Zigges fisar - vill säga illa, riktigt illa! I tre dagar från 9 - 17 har jag suttit med den här kalkylen.. och vet ni vad det roliga kommer vara? Dessa timmar vill säga 8 x 3 = 24 timmar som jag spenderat på denna uppgift kommer vara helt förgäves då jag säkert kommer få tillbaka den också.
 
Jag är så dum när jag är nyfiken, jag sa att jag absolut I N T E ska kolla min inkorg för att få veta resultatet på föregående uppgift förrän jag var klar med denna. Men dum som man är så gjorde jag det ändå för att jag var nyfiken i en strut och såklart fick jag en komplettering så istället för att jag koncentrerat mig på denna uppgift som ska vara inlämnad imorgon så börjar jag tänka på den jag fick tillbaka.. Inte konstigt att man inte får någonting gjort!
 
 
Men som man säger, man får ta en sak i taget och KÄMPA!
 
Är du bitter? Ja jag är bitter!
 
Dags att ta hand om min tvätt och tvättid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0