Har ju haft bättre dagar.

Förkyldningen sitter kvar än, kroppen känns slö, näsan är både igenproppad och rinnig och huvudet känns som mosade bananer. Har iallafall knaprat i mig Ipren tagit en Berocca Boost och sprayat näsan med Otrivin Menthol. Så jag ska nog bli frisk på nolltid.
 
För att pausa lite i pluggandet av den engelska boken så tog jag fram mitt sykit och hade en liten syjunta och lagade lite byxor som det blivit ett par hål i. När man är en fattig student och inte mycket pengar i portmonän så får man helt enkelt göra som man gjorde förr i tiden- laga saker själv.
 
 
Men nu ska jag åter till mitt studerande, hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Vad duktig och pysslig du är :D #duktigtjej

Svar: tack! Jag försöker iallafall :)
colorbox.blogg.se

2012-10-03 @ 22:04:03
URL: http://inaess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0