Give me a new brain.

Idag haaaaatar jag min hjärna, jag antar att den är alldeles för fullproppad med snor så att den inte kan tänka klart. Jag känner mig rent utsagt dum i huvudet idag, men sen kan det också vara för att sitta och göra en kalkyl inom grafisk produktion tyvärr I N T E är och kommer alldrig att vara min starka sida.
 
Jag klarade mig på snudden i Matte B och efter det så lovade jag mig själv att alldrig räkna "matte" igen, men jag hade ju förstås så fruktansvärt fel på det löftet. Jag tror dessutom att mina mattegener är ärftliga men jag vet inte riktigt från vilken sida av släkten dock. Jag vet bara att jag har haft problem med att räkna sedan jag började skolan och hade talriket som mattebok.
 
 
såhär känns det just, precis Nu. Någon som har en till övers?

Kommentarer
Postat av: Evelina

Snyggis bild! :D Du kommer ju framåt och kämpar på, men det är fan inte lätt. Komplicerat är det rätta ordet. #kalkylering #hejaheja

2012-10-09 @ 08:53:13
URL: http://inaess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0