Fan ta förkyldning.

Åh, kan det värsta med att vara sjuk att man knappt kan andas, lungorna och halsen är fylld med slem näsan är igenproppad med snor och titt som tätt får man feberdimpningar. Det är så sjukt jobbigt, och till råga på det så är det värsta på nätterna när man vaknar av hostattacker som gör att man nästan spyr och att de varar i en halvtimme gör ju inte saken bättre när man är supertrött och allt man bara vill göra är att somna om.
 
 
Men, jag får se det från den ljusa sidan och det är att jag inte har ont i halsen längre.
 

Idag består vädret av ett underbart höstväder, och inte nog med det så är det kanelbullensdag vilket betyder att man får sitta inne med en kopp the och äta kanelbullar helt utan måsten. Men ett plus är ju att man då har kanelbullar hemma och det har ju inte jag :(.. så funderar på att baka lite kanelscones och kanske om jag har tur, så kommer min fästman hem med kanelbullar till mig :)
 
Kanelbullar som är gjorda på världens bästa recept!
 
Har även startat en ny kategori Bästa och Sämsta köp där jag kommer dela med mig av mina bästa och sämsta köp.. Idag så kör jag på ett utav mitt absoluta bästa köp jag någonsin gjort.


 
 
 
Kanske inte så otippat, men Zigge är mitt dyraste och allra bästa köp jag någonsin gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0