Pisshumör.

Ja, idag är jag på riktigt dåligt humör! Finns en del anledingar till varför men tänker lämna dessa åt sidan och inte dela med mig utav det så inte ni också blir på pisshumör :) Hade iallafall tänkt att plugga idag, men vid senare eftertanke så bestämde jag att det får vänta tills imorgon eller på onsdag..
 
Åker upp till Örnsköldsvik imorgon för en liten snabbträff på 2 dagar.. känns väldigt skönt att det inte är en vecka denna gång men jag är ändå lite smått irriterad att vi slutar vid 17.00 båda dagarna, men som man har lärt sig så kommer det säkert inte bli så och man får sluta lite när man vill! Men vi får se, jag kanske har dunderfel om den saken denna gång!
 
Men idag blir det bara att ta det lugnt, packa, tvätta, spela och städa. Ikväll så blir det att kolla på film Twilight Breaking Dawn del 1 (har redan sätt den en gång) men idag ville mannen min också se den eftersom att vi följde de 3 filmerna som gick på TV i veckan.. Kanske låter hellöjligt men jag tycker att de är ruskigt bra och sen så hjälper det inte att Taylor Lautner flashar sina gudomliga muskler titt som tätt! ;)
 
 
Men nu ska jag ner till tvättstugan och inhämta mina kläder, och eftersom att jag oftast har så vääääldans tur så fick jag inte använda torktumlaren idag då den utgör en brandfara och vi ska få en ny i veckan. Men tur i oturen så var det inte så mycket tvätt denna gång så allt gick in i torkskåpet!
 
 
 
 
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0