LCHF fungerar ju!

Hej!
 
har precis tvättat ett fullt lass med tvätt vilket behövdes då tvättkorgen började svämma över ;)
Igår hade jag "invägning" som jag så fint kallar det eftersom att jag har varit en försökskanin till dieten LCHF nu i ca: 1 månad så kan jag ju meddela att det faktikst har gett resultat.
 
På fyra veckor har jag gått ner 2.2kg och jag är så STOLT över det!
 
Trots att jag i veckan har "fuskat" lite genom att i fredags drack jag 2 glas vin och 3 glas öl + att jag åt EN gräddkolabit så var det faktiskt denna vecka som jag lyckades gå ner hela 1.1 kg på.. Måste varit för allt dansande i fredags! ;) Men blev nästan lite chokad när vågen visade siffrorna, trodde absolut att den skulle stå still eller att jag gått upp ett par kilo pga fusket.

Många kanske tycker att 2.2kg låter lite på fyra veckor, och det tycker jag också till en viss del då man hört dem som tappat 12kg på en vecka.. Men inte för att låta som en bitterkärring så brukar dem som tappar så mycket i vikt det första dem gör också vara väldigt överviktiga. Och jag är nästan normalviktig för min längd o.s.v. men att jag behöver gå ner nått kilo hit och dit och dessutom så tror jag att kroppen mår bättre av att gå ner "sakta" än att tappa kilon så snabbt. Kroppen måste ju också få vänja sig vid den nya kosten i sin egen takt!
 
SÅ detta är verkligen någt som jag tänker fortsätta med + att det är ju alldrig fel när det börjar synas på kläder, orken och energin!
 
 
Men nu är det slutspurten i Affärsmodeller som skall göras, är dock lite orolig över om jag gjort rätt eller inte.. Men man får se det så att det bara är första utkast än så länge! :)
 
 
 
Puss&Kram
 

Kommentarer
Postat av: Evelina

Oh! Riktigt bra jobbat :D Då fungerar det ju!

2012-12-02 @ 21:50:07
URL: http://inaess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0