Höstlov

Det är så fruktansvärt skönt med höstlov. Har inga måsten eller någonting och det känns helt underbart! :)
Tog mig verkligen i kragen förra Torsdagen och fick in allt som skulle vara inlämnat, dock är man ju lite nervös att man ska få tillbaka något nu när de andra kurserna börjar och det skulle ju kännas sådär att veta att man har yttligare något liggandes.. MEN det är ett senare problem ;)
 
 
Idag fick jag reda på VÄLDIGT goda nyheter som jag bara väntar på att få dela med mig av, kan inte säga något än för än det är 100% MEN det är något som är helt fantastiskt, blev så glad så att jag började gråta! :)
 

Nu är det dags att förja mina bleka ögonbryn och måla naglara i en ny sjyst nyans :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0