Stinsen

- Hej! idag har man varit snabb i svängarna och hunnit med mycket förutom plugg som jag tänkte att jag skulle ge mig på om en stund! :) Gick upp vid 07.00 för att bege mig ner till tvättstugan och tvätta en hel hög med smutstvätt.. Sen när man var klar med det så åkte hag och Robin till Stinsen i häggvik för att shoppa lite. Och det är en sådan skillnad på centrum och centrum. Häromdagen när vi var i stan, det är ju helt omöjligt att ta det lugnt och shoppa i fred för där ska alla galningar stå och dra i samma kläder! Men i stinsen kan man ta allt med ro! Det är så skönt.. så jag shoppar hellre på ställen där folk inte är! + att man alltid kan hitta en hel del kap! :)


Fick även beskedet att man blev ANTAGEN till sommarkursen! Så det känns skönt även om jag fortfarande väntar på svar från sommarjobbet, för isåfall kommer jag tacka nej till kursen och ta jobbet istället! :) Men det visar sig nog hur det blir!


Köpte detta Iföne skal för 50:- på ClaesOhlsson som jag kollat på länge! LOVE IT! :)

 

 

 

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0