Sådär!

- Då har man suttit och pillat lite, och ju mer jag håller på desto roligare tycker jag att det är :)
Äntligen fick jag till min IKON/LOGGA som har valt att hålla på och dumma sig! :) Nu kommer säkert någon klaga på min "presentationstext" för att den är så liten och man ser inte riktigt vad det står, men då ska jag berätta för er att det är lite det som är meningen. Den ska vara så liten för att man som besökare ska TVINGAS läsa den lilla texten då den blir mer intressant ;) Jag är ju ett GENI!


Ni får gärna ge synpunkter på allt förtutom presentationstexten då ;)

Var faktigst väldigt skönt att få göra lite annat roligt än att bara plugga, även om jag vet att jag måste göra annat hela tiden men det är sant det som sagts i kommentaren det är bara att kämpa, det är inte långt kvar! Hur skoltrött jag än är nu så vet jag att min envishet alldrig kommer att svika mig! :) SÅ HEJA HEJA alla som pluggar idag, imorgon och resten av skoltiden! VI är verkligen bäst! Och vi kommer få LÖN för mödan när allt väl är slut!





Ciao!

Kommentarer
Postat av: Bodypalace

du får döda en spindel haha sägs ju bli regn då :P

2012-05-03 @ 17:52:10
URL: http://bodypalace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0