Ikväll blir det..

- TACOS till middag och jag ser verkligen fram emot att sitta och njuta tillsammans med mig själv. Det som är så bra med Tacos är att man alltid kan bli lika sugen på det även om man äter allt för ofta! (fast nu har jag inte ätit det på ett bra tag!) - så då kommer det bli extra gott!

Ibland ska man också ha en jädrans tur med vädret :) Lyckades gå ut med Zigge i rättan stund då det öser ner nu! Så får väl hoppas att det dragit förbi innan det är dags att ta ut den lille igen på en lite längre promenad.

Har även suttit nu en stund och raderat massa bilder, redigerat en hel del som är värda att lägga upp här på bloggen så mer bilder kommer ni allt få skåda! :) Det är nu man inser att man tar väldigt mycket kort, oftast på samma saker just för att få till den perfekta bilden.. Så har raderat en hel del dubletter och suddiga bilder och ja massor. Nu kanske datorn fungerar lite bättre :) Det ska även bli en fröjd att få radera en massa skoluppgifter som man inte behöver längre sen och som tar så onödigt stor plats!



Studie update:

Jag har bara en fråga kvar på rapporten om The Pirate Bay att besvara vilket betyder att jag är på RÄTT spår enligt schemat igen! Har även tagit igen på momenten och ligger på moment 7 och det känns så jädra bra att ligga lite steget före också enligt schemat. Så ikväll behöver jag inte plugga något mer utan kan helt lugnt bara njuta av att det är FREDAG! Och sedan imorgon är det bara att köra på! :)

Här är en bild från Nyårsafton då vi var på Kosta Boda Art Hotel det var en rolig upplevelse, men dock så var det inte direkt min och Robins ålder på detta hotell mest gamlingar och några småbarn. Sen så var jag lite halv kass under julen också, så kunde inte bada i poolen :( Men vi kommer säkert åka dit en annan gång igen :)


Kommentarer
Postat av: Hanna-chan

Problemet när jag ska rensa bilder är att jag sitter och tittar på en massa bilder som jag har glömt att jag hade ö.h.t. eheheheee... ^_<



Ha en (fortsatt) bra fredagskväll! :D

2012-05-04 @ 21:07:19
URL: http://klockanhalvtre.blogg.se/
Postat av: Anna T

Åh ja älska tacos :D! Min favoriträtt!



sv: Var supermysigt ^^!

Allt bra med dig då?

2012-05-05 @ 10:59:11
URL: http://annatjernstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0