Ibland är man ju allt för bäst!

- Idag vaknade jag vid 07.00 gick upp tog  en dusch och vaknade till! Tog ut hunden på en prommis och träffade 3 äldre damer som var ute och gick med sina hundar! Och de blev helt förtjusta i Zigge för att han var så söt. Och ja, de har ju så rätt han är verkligen söt! :) Så han fick nosa på hundarna och vi stog och pratade en lite stund innan vi gick vidare! Jag tycker sådant är så himla trevligt, man träffar på folk som man aldrig träffat förr och där står man och pratar som om man känt dem i alla år! Tänk vad en hund kan göra - vänner för livet! ;)



Idag har jag äntligen skrivit klart rapport nummer 2, men jag tycker alltid att det är så svårt med rapporter för jag vet inte riktigt hur mycket man ska skriva om varje "ämne" visst ska rapporten vara på 1500 ord (och ligger över detta nu) jag menar, vissa är jätte strikta alltså lärare och andra kollar igenom, sätter betyg och är nöjda. Ska gå igenom allt på söndag även The Pirate Bay måste jag kolla igenom och se om jag kan skriva till något! Men jag har iallafall allt under kontroll  som man säger :) Är bara så fruktansvärt trött på skolan nu och vill bara bli klar med allting! Slippa se inkorgen, ordet "sen" för att man fått tillbaka en uppgift.. Nej usch! Jag behöver sommarlov eller ett sommarjobb eller praktik! Bort från det vanliga helt enkelt!


I helgen var jag och R. till USAgodis som ligger i Stockholm och köpte på oss lite stuff. Och jag ÄLSKAR då menar jag verkligen ÄLSKAR YORK! Det är mintkakor för er som inte vet vad det är! :) Så himla goda och jag köpte på mig ett par när jag var över i USA förra året men problemet är att de tar slut så himla fort! Så jag ska be min svägerska att ta med sig ett paket till mig när hon kommer till Sweden i sommar! :) Tyvärr så är de inte billiga i USA butiken.. de kostar väl runt 18 kr styck! Hade de haft en påse så hade jag köpt den direkt! :)

 

Oj, nu blev det mycket skriva här! Ska väl slänga i mig lite lunch, sätta igång med resten av uppgifterna och sedan gå ut med vovven! ;)

 

 

Ciao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0