Här var det sol!

- ÅH det är så underbart att vakna till solsken och att man håller på och dö utav värmen i sovrummet!
Tänker absolut inte klaga på det eftersom att man bör se till och njuta medans man kan! För i helgen skulle det bli dåligt väder igen och sänkta temeraturer. Men man kan ju hoppas att vädret ändrar sig och sprider värme och solsken igen :)


Igår var det en riktigt bakisdag, dock en bra sådan! Var mest seg och trött, men tackar ju inte nej till "gratis" fylla! Syrran och jag möttes upp vid 18 - snåret hemma hos mig och sedan tog vi fart mot Robins jobb där han stod och serverade parmesankorv som är helt OTROLIGT god! Kollade även på majbrasan och hade det trevligt. Senare på kvällen dök min vän N. upp som jag inte träffat på ett tag eftersom vi har saker och göra på varsitt håll! Kvällen slutade vid 01.00 hemma hos oss och syrran och hennes pojkvän fick äran att sova över på bäddsoffan :)

Alltså var det en väldigt lyckad kväll! Och Robin var väldigt nöjd med sina presenter (dock har han inte valt ut vilken present han vill ha än!)

Tyvärr så blev Zigge sådär dålig igen gick och spydde halva dagen, men jag tror att han bara fått i sig något skit när han har varit ute, han har ju en suverän tendens att tugga på fimpar, snusprillor, papper, blad, gräs.. ja allt som ser roligt ut! Men idag är det bättre och han har återgått till det normala! :)

Idag skulle jag ge allt för att bara sitta i solen på balkongen och sola, MEN TPB - rapporten kallar på mig och jag måste skärpa mig nu! Nu har jag iallafall delat upp frågorna så att jag ska iallafall högst ta EN fråga per dag för jag har satt som mål att jag ska vara färdig på Söndag senast så man bara kan granska den sen och lämna in den när det är dags! Samma sak gäller med Moment 6 som jag har hamnat efter lite med.. Sola gjorde jag ju igår och fick lite färg direkt! Så att gå miste om solen har jag ju inte gjort! - läste även på i rättreglerboken medans jag solade :)

mm.. Sommar!

 

 

 

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0