Godmorgon onsdag!

- Morrn Morrn! Hoppas allt är bra med er därute! Äntligen har jag tagit mig i kragen och gått upp tidigt och tog ut hunden på en rastning och jag vaknade till av den kyliga blåsten som viner utanför! Kom hem och gjorde frukost och för en gångs skull satte jag mig inte framför The Voice utan satt vi köksbordet och läste tidningen! Så nu sitter man här vid datorn och studerar!

Idag ska jag få undan så mycket plugg som det bara går! Åker ju till Gränna/visingsö nästa vecka och jag har verkligen ingen lust att sitta och plugga där! Och jag gillar att ligga steget före, så tänkte att jag kan ju lika gärna köra på :)

Fick hem denna i brevlådan igår, jag vill verkligen börja leta praktikplats men det är ingen idé när jag inte vet om jag inte fått något sommarjobb än! (vilket jag förhoppningsvis får svar på  den 15 maj) Dock kan man ju börja kolla runt vart man kan tänka sig praktisera :) Och jag är lite sugen på någon tidningsredaktion.. men vi får se vad vi hittar!

 

 

 

Nu, PLUGG!

 

 

 

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0