Födelsedagskortsskapande

- Hej på er! Glad söndag eller vad säger man? Det är ju helt underbart väder ute idag, lite kyliga vindar ibland men det är superskönt i solen och man brukar bli ganska svettig efter en promenad. På tal om promenad, var ute på en lite längre runda med Zigge innan och han är så duktig på att lyssna på kommandon. Absolut är han lite busig och ska jaga fåglar, joggare, cyklar, papper och sånt. Men säger man ifrån så lyssnar han och trippar glatt efter matte igen, och det är så kul och se hur han älskar naturen helst vill han bara lägga sig i gräset och helst i solen bara för att kunna njuta och lata sig! :) Han är ju bara för rolig min lilla clown!


Ikväll ska vi hem till mina päron och äta lite middag och fira mamma som fyllt år! Så därför tog jag mig en stund att pyssla på ett födelsedagskort medans ideerna flödade och detta blev resultatet:

Jag brukar annars inte pyssla med kort och sådant, men detta var riktigt roligt :) Inuti kortet har jag fixat fram en svartvit bild på hela familjen :) Har dock inte skrivit någonting i det för jag tycker att bilden får säga sitt och som man brukar säga "en bild säger mer än 1000 ord"

I helgen var det tänkt att jag skulle plugga på som en dåre, men jag har varit grymt trött och behövde en liten paus. Imorgon är det ändå måndag vilket betyder back to basics igen, så kan ju lika gärna köra på imorgon istället! (dock ska jag bara svara på de sista instuderingsfrågorna i moment 7 idag, rapporten får vänta tills imorgon) :) och jag hoppas innerligt att jag kommer ha samma flow som jag hade i fredags! Det är verkligen avgörande ifall man ska komma någon vart! Jag får helt enkelt ta små pauser emellanåt och skapa något eller blogga en stund! För det funkade ganska bra för mig.. så det kanske är något man bör satsa på istället för att bara sitta non-stop och ta paus när man behöver ut med hunden eller äta något. :) Så vi får väl se om det funkar!

 

 

CIAO!


Kommentarer
Postat av: Anna T

Fint :D älska pyssel!

Har haft en tvättsöndag jag och tagit det lugnt.

Göra i veckan då?

2012-05-06 @ 18:42:33
URL: http://annatjernstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0