Bus Hund!

- Idag har varit en bra dag, iallafall på pluggfronten! Så det känns skönt! Solstrålarna har fått vänta med att bränna mitt skin. Får lixom ta igen det en annan dag, skolan är ju viktigare än att få färg på huden så att säga! ;)

Är väldigt irriterad på min jycke just nu. Vet inte riktigt vad som är fel med honom, han håller på med sådant han inte bör göra! När vi är ute och går så vägrar han gå och bara sätter sig ner eller rullar i gräset och tittar på en som ett fån! Och när han inte vägrar gå så ska han dra åt alla håll och kanter, tugga på allt, hälsa på allt som rör sig! Det blir för mycket tillslut. Men visst är han jätteduktig när man säger till honom på skarpen och han lyssnar på bra, hit, sitt o.s.v. Men det känns som om man går på repeat HELA tiden då han gör bra för sig ena dagen och sen har han glömt bort allt den andra. Tyvärr, eller tyvärr ska man väl inte säga men rasen är ju till en viss del så! Men det är frustrerande när man ser framsteg!

Men vi får lämna det! :)


Old People vill också dansa och ha roligt! Rusko - Somebody to Love



Jag och Robin var på RUSTA häromdagen och köpte en ny säng till Zigge då den gamla blev helt konstig efter vi hade slängt in den i tvättmaskinen - vilket var behövligt! Och han verkar trivas i den :) Det är helt otroligt förresten vad jag är bra på att hitta fyndiga priser.. Jag har förmågan att alltid vilja "ha det bästa priset" vill säga det billigaste! Vi har länge gått och funderat på att köpa ett balkongbord.. och hittade ett på rusta för 297:- men jag sa att vi skulle vänta lite och sprang sedan in på JYSK och hittade ett likadant bord för 199:- TAGET!

 

Sen hade vi också tänk att köpa en hundbur till bilen, som är bra och ha när vi är ute och reser vi gick till XL-Zoo och kollade på burar från 400:- och uppåt. Men även där kände jag att vi skulle vänta! man har ju inte lust att lägga ut hur mycket pengar som helst på en bur! Sagt och gjort, hittade en suverän bur på Rusta för 300:- TAGET! Så man kan säga att jag är en riktig prisjägare! :)

 

 

Nej dags att läsa på lite i Praktisk IT-rätt!

 

 

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0