Allt annat än..

- Plugg! Gud vad dålig jag har varit på att plugga denna vecka! Bara för att R. är ledig så blir det så svårt att plugga då vi vill hitta på saker och umgås! Men imorgon ska jag verkligen skärpa till mig och gå upp tidigt som attan och bara mota av uppgifter så jag slipper se dem i inkorgen! :) (eller iallafall det som går)


Idag var och och R. på JULA och jag fick äntligen köpa en födelsedagspresent till honom vilket blev en jättefin cykel! Och jag blev så rörd när han sa "jag tror att jag aldrig fått en helt ny cykel förut" så det värmde lite extra i hjärtat när han sa det och jag fick bli den första som köper en sprojlans ny bike till honom! En bra present helt enkelt! :) Sen så har jag planterat om gurkan som jag fick utav mamma och pappa i en ny kruka + att jag köpte en till tomatplanta fast med gula tomater. Så i sommar ska det frodas med växter på balkongen! Sen så har vi fixat bilen idag och pysslat med lite småsaker..

Men nu tänkte jag sätta igång med maten idag står det kyckligspett med sallad på menyn så att vi sedan kan cykla iväg och pumpa R.s cykel! :)




Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0