Yoga.

- Hej svejs!

Känner mig grymt stolt över att jag lyckats jobba idag + att jag fått iväg lite plugg med Evelina här på kvällen..
Finns inget bättre än att känna sig stolt över det :) Jag skrev även en lista innan jag gick till jobbet om vad jag behövde göra när jag kom hem.. och har strykit nästan allt från den listan...


Jag köpte en YOGA bok som även innehöll en CD-skiva om 15 minuters YOGA övningar, så tänkte att jag skulle ta och göra mig en övning som heter energihöjare bara för att se om man får någon ny energi eller inte! Men sen så ser jag YOGA som ett komplement till de dagar jag inte har tid att ta mig till gymmet. Och idag är en sådan dag..
Dock kör jag och R. 100 sit-ups varje dag fram till Spanien fortfarande.. så det har vi heller inte gett upp :) Blir dock förbannad när man inte känner något efter de där 100 jäkla sit-upsen.. så fattar varför folk ger upp och skiter i det tillslut. Men jag har fattat att man måste "ligga" på ett speciellt sätt för att få magen att börja jobba..
Men imorgon tänkte jag ta en trip till gymmet tror jag :) Kan ju bara inte sluta nu när man börjat få in rytmen!

Dessa godbitar hittade jag på Marknaden i Växjö.. Älskar dessa "godisar" köpte ett par kanel mandlar också.. visst är det inte bra men jag anser att det är ett nyttigare godis eftersom att det innehåller 50%mandel och 50% choklad :p så det får väl gå då :)

 

 

 

 

Later!


Kommentarer
Postat av: Loova

Mums! får köpa dem i sommar =)

2012-04-02 @ 21:03:45
URL: http://livetmedloova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0