Uggla.

-Hej!

Har precis läst igenom lite uppgifter i skolan om IT och Organisationer inte så värst roligt.. men man lär sig alltid något nytt ;)

Idag har vi varit på marknaden och fyndat, hittade Thé i lösvikt i olika smaker 3 för 70:- och sen så köpte jag mina absoluta favoriter Kanelmandel vilket är mandel som är doppat i choklad (ganska tjockt lager) och sedan rullade i kanelpulver.. och lite andra nötter och sist men inte minst en ny plånbok som verkligen var behövlig. Hittar alldrig mina kort i den plånboken som jag har nu.. och fok blir nästan irriterade på mig när jag står i kassan och ska försöka hitta mitt VISA-kort :) så allt detta fick jag under 300:- vilket jag anser är ett riktigt kap! :)

Familjen sitter nere och tittar på Hockey men tyvärr är jag INTE så mycket för hockey på TV.. men jag kan tycka det är roligare att vara på plats isåfall och få känna in "the moment" för när jag var på en basketmatch i USA så var det riktigt roligt.. Man var mer i spelet, de hade cheerleaders och ett band som spelade i pauserna..

Så medans de är nere och kollar på det så sitter jag uppe och gör saker i InDesign.


Jag har alltid gillat ugglor, speciellt färgglada sådana så jag gav mig på att göra en egen.


Kommentarer
Postat av: Evelina

Vilken cool uggla :D

2012-03-04 @ 11:38:36
URL: http://inaess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0