Mamma på heltid..

- Hej!

Bloggen ligger lite i lä just nu.. Men eftersom att min Bebis ligger och sover så har jag lite tid över att göra annat :)

Efter att ha haft honom nu i 2 dagar (går in på den tredje) så börjar vardagen gå efter hans behov o.s.v. Jag känner verkligen att jag är supertrött, men jag ÄLSKAR det också! Så klagar absolut inte.. Men detta är ett heltidsjobb och det kräver en ständig uppsikt och koll på den lilla parveln. Så jag känner även att det var rätt beslut att skaffa lille prinsen nu och inte sen när man har jobb.. För det skulle bli en riktig utmaning! Nu kan jag iallafall plugga när han sover!!

Men nu har han vaknat, så ska se till att han "gör sig" på mattan och.. nämen!! HAN GICK DIT SJÄLV!!

Han är ett underverk på riktigt!.. Nu blev jag riktigt stolt! :)

 

Men ska se till att han får i sig lite mat iallafall!

 

 

 

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Så himlans söt!

2012-03-15 @ 10:58:56
URL: http://inaess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0