Lördagsskapande.

-Hej och godmorgon!

Jag har varit väldigt dålig på att uppdatera min blogg, men jag antar att det blir så när har mycket att göra och när man inte är hemma på sin egen ort. Tog ett par dagar SPORTLOV och åkte ner till svärpäronen i Växjö, och jag njuter av varje minut. Behövde verkligen komma bort från storstan och koppla av hjärnan lite.

Igår var jag och R. på en shoppingrunda över hela stan och jag hittade lite smått och gott. Bland annat ett par pastellfärgade byxor i färgen grön. Har alltid velat äga ett par färgglada byxor.. annars brukar det oftast bli svarta eller jeanse.. Åt också på en restaurang som är ganska nyöppnad men ack SÅ besviken jag blev!
Restaurangen vid namn Stars and Stripes grill and sportsbar levde inte upp till sitt namn. Har man tagit ett namn från den Amerikanska nationalsången så bör man ju faktiskt severa RIKTIG amerikansk mat.. endast 3 saker att välja på från menyn och jag tog en cheeseburgare som var riktigt torr, smakade knappt någonting och det värsta av allt.. själva köttet var ju sån där "köptpåicamaxifärdigproducerat" - kött! Blev så besviken när jag förväntade mig en saftig, hemmagjord hamburgarkött.. SÅ jag är verkligen inte en sån som klagar på maten annars.. men jag var verkligen tvungen att säga till servitrisen att det verkligen inte var bra.. och pommesen ska vi inte prata om, smakade gammal frityrolja! Usch!


Något jag skapade nu på morgonen, bara för skojsskull!

 

 

 

Men nu ska jag ner på stan med "la familia" och gå runt och titta på torgdagen :)

 

 

 

 

Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0