Jobb.

- Halloj!

Nu är man tillbaka i Stockholm och det är åter till vardagen! Hade ett fantastiskt "sportlov" med gott sällskap och god mat! Precis som det ska vara.. Dock blev det kanske inte så mycket sport men lite promenader, shopping och en trip till värendsleden. SÅ jag är nöjd! :)

Igår ringde de från "jobbet" och ville att jag skulle jobba.. men jag kunde inte riktigt bestämma mig eftersom att det känns väldigt stressigt med allt som händer just nu och jag vill få så mycket klart som möjligt! Men som tur är så är det ju bara idag.. kan ju även passa på att fråga om de behöver hjälp i sommar! + att jag får lite pengar. Ska ju också vara duktig och plugga senare ikväll så att man blir klar med de där nedrans processerna!



Det är inte långt kvar nu..

 

 

 

Nu ska jag trycka i mig lite frukost och bara chilla innan det är dags att bege sig till jobbet 12 - 16.30 är det som gäller idag!

 

 

Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0