Friluftsliv.

-Hej mina vänner! Idag har man varit ute på ett riktigt friluftsliv här i Småland.. Åkte ut till Rottne och kollade vart svärmor jobbade om dagarna sedan fortsatte vi till ett uppehållställe (tror att det hette värendsleden) för folk som paddlar kajaker sommartid och vi hade med oss en engångsgrill + lite korv med bröd som grillades precis vid vattnet. Så underbart vackert, tyst och skönt.. Dock var det en aning kallt, men det var rikigt mysigt att få komma ut en söndag och bara vara! :)

Ikväll ska vi äta den Obligatoriksa Indiska maten som jag och R. gör på söndagar nu förtiden vilket består av kyckling, Naanbröd, massa kryddor, sallad, ris och mango chutney.. Och sen ska jag åka iväg med med svåger och hans flickvän + R. och titta på när våra grabbar spelar Innebandy. Det ska bli kul :) Kolla på lite svettiga karlar ;)


 

 

Hoppas ni får en underbar söndagskväll!

 

 

 

 

Later!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Haha ja! Tänk vad hemskt om dom trampat på mig!? ;o



Jag måste hälsa på er nån söndag hör jag ;) haha. Speciellt när ni har eran lilla bebis! #SnyggSofie

2012-03-05 @ 14:15:28
URL: http://inaess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0