4 dagar kvar..

-Hej!

Idag känns det betydligt bättre! Tror att jag behövde ett varmt bad och lite pepptalk med min Älskling. Jag tror mycket också har med att göra att jag är så fruktansvärt stressad just nu och ändå tar jag på mig extra jobb som vikarie. Men jag gör det för min egen skull, för att JAG behöver komma ut och träffa folk och alla underbara ungar som ger en kramar och säger att de har saknat en! Man känner sig behövd då!

Sen får jag också en lite extra slant i fickan, väl behövligt när man är en fattig student som jag! :)


Idag är det bara 4 dagar kvar tills vi får hämta hem vår lilla Fralla. Och det ska bli så roligt att få sällskap om dagarna + att nu kan jag ju inte direkt sitta inne hela dagarna och bli på dåligt humör. För NU måste jag gå ut korta sträckor (iaf i början) = Motion = Ny energi!





Nej, klockan är 11 strax och då börjar mitt favorit program Intervention eller Uppdrag: Missbruk på TV4 FAKTA!
sen är det jobb som gäller 12.00 - 17.00







Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0