Sega dagar

Hellu på er!

Lördagskväll och klockan har snart passerat 23.00 och jag ligger här i soffan med min bebis vid fossingarna :) i dagarna har jag inte gjort någonting alls över huvud taget. Har varit så fruktansvärt trött och seg och lusten till att göra något har varit som bortblåst helt enkelt! Men jag anser att man får ha sådana dagar/helger också i livet!

Lyssnar även på sköna house låtar just nu, nu när man är ensam och gubben är iväg på svensexa för min bästa killkompis son ska gifta sig i sommar :)

Ja vad mer ska man skriva om? Imorgon ska vi iväg på husvisning, dock är det inget köpeläge just nu men det är alltid kul att kolla möjligheterna för vart man kan tänka sig bo någonstans i framtiden :)

Nej ska strax gå och lägga mig, är ganska trött!



Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0