Trance Around The World

- Lyssnar på den bästa pluggmusiken EVER!
TATW Så avslappnande men också väldigt bra <- för er som gillar Trance/House musik förstås! :)

Nu har jag avverkat 2 saker:

  • Lämnat min tidrapport
  • Pratat med Evelina på Skype, och vi är ju så enormt duktiga på det vi gör! Vi kommer kicka ass på vårat studiebesök! :)

 

Förresten, Mr. R ville inte att jag skulle gå ut idag, för när jag skulle gå och lämna min tidrapport på jobbet så var överlåset låst ;P.. Som tur är kunde jag låsa upp det innifrån lägenheten. För det är det inte alla som kan, kommer ihåg när jag skulle träffa E och när jag plingade på så kunde hon inte öppna dörren eftersom att hennes pojkvän hade låst överlåset.. så hon fick ge mig nycklarna genom brevinkastet så jag kunde låsa upp :) HAHAHA! Härligt minne fick man iallafall :)

Men tillbaka till det där sa*ans ETI! Jag avskyr allt som har med ETI att göra dels för att jag inte fattar mycket av det, men sen att man ska skriva en "kort" ja, en KORT dokumentation på 5-7 sidor knappast är KORT! Men det är bara bita ihop, skriva ett par långa och onödiga ord för att få en längre text ;)

 

 

 

 

What? My new best friend Where? At my computer desk With? Iphone 4 (instagram)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0