Snö.

Jag tycker att det är helt underbart med snö, det är inte lika kallt och jobbigt utan väldigt milt, och så är det vackert ute :) Ska hoppa på min sista uppgift (i första uppgiften) och det känns väldigt skönt! Den har varit väldigt krävande och tagit mycket tid av min HELG, jag som sagt att Lördagar inte är en pluggdag, men igår fick det bli så. Och även idag, det känns väldigt tufft, som jag sagt innan väldigt stressigt, och krävande. Men jag antar att det är såhär arbetslivet kommer se ut också, många deadlines att hålla så det blir nog mycket kvällsjobb om man inte hunnit klart!

Den jag är mest stressad över är Datakursen, man ska ut i ett företag och kolla hur deras huvudprocesser ser ut och sedan redovisa detta. Och böckerna har jag inte hemma, så jag är som ett enda frågetecken just nu när det gäller ALLTING. I InDesign har jag fått gissa mig fram vad alla funktioner är någonstans eller googla upp det.

- Och jag är fortfarande SUR på att det ombud som tagit emot mitt paket från Dolce Gusto med mina Chai Latte - kapslar inte kan registrera och skicka ut en satans AVI. Jag och R var där i fredags och frågade om de fått något paket från Dolce Gusto (och jag har känslan av att paketet ligger där, men de är så fruktansvärt jävla lata) och de sa "nej, kolla vi har fått en stor leverans som jag måste lägga in" och det roliga är att detta ombud har typ inga kunder utan de satt och snacka och drack kaffe när man kom in.. VAD ÄR DET FÖR KUNDBEMÖTANDE? Ligister! Nej, de får en månad på sig, har jag inte fått en AVI eller ett SMS kommer jag verkligen skälla på dem!

Tillbaka till pluggandet!

Kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0