Lördag.

Hej!
Idag har man varit väldigt duktig!

Gick upp tidigt dock, eftersom att min sovkompis låg och snarkade i mitt öra, så blev riktigt störd utav det och gick upp istället (flåt, R) Åt lite frukost och sedan väkte jag snarkarn. Att vakna tidigt och vara själv i nån timme tycker jag är helt underbart! :) Man kan göra lite vad man vill, drick lite thé och bara ta det lugnt. Typ som en förälder som vaknar tidigt innan stormen drar igång med ungar som ska ha frukost och ropa mamma hela tiden..

- Vilken tur att man inte har barn än då!


Tog även en repa till gymmet, väldigt skönt och få träna musklerna, tänka på annat och bli av med lite fett på köpet!
tog en 30 minuters powerwalk på löpbandet och sedan körde jag lite armar, så hoppas på en skön träningsvärk imorgon. ;) Men det lär ju försvinna då jag tänkte dricka lite vin ikväll.

Sen klockan två har jag suttit framför datorn och pluggat, jag känner att stressen smyger sig närmare och närmare. Jag vet att datumet blev flyttat ett par dagar, men jag vill ändå försöka lämna in "samma datum" och börja på nästa uppgift eftersom att det ligger mycket i ryggsäcken som ska göras nu, och DÄR tappade jag suget för att göra dessa uppgifter. Trött på att vara så stressad hela tiden, plus att jag beställde mina böcker igår så kommer bli ännu mer stressad över att jag inte kommer hinna läsa alla böcker i tid. (och jag som är världsbäst på att läsa) + att man är superpank! Har 400:- kvar på kontot efter att ha köpt böckerna, varför ska det vara så dyrt för? Why? Why? Why?

- Men tur är att man får lön om 4 dagar! Då har jag mycket att betala!


Måste också berätta en sak som hände igår, jag och R åkte och handlade på Coop och ser en brandbil som står vid tunnelbannan, på marken ligger en man och fick hjärt och lungräddning. Vi går in i affären och kommer ut ca 30 minuter senare, då åker ambulansen iväg med inga blåljus vilket förmodligen betyder att mannen inte klarade sig. Jag blev så illa till mods eftersom att det var så nära inpå, man kände sig också väldigt maktlös! Att se det på TV är ingenting jämnfört med att se det IRL!

Men nu ska jag baka lite chokladmuffins eftersom att min käre pojkvän tjatat om det idag :) Så får väl göra det åt honom då :)

Kyss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0