Godkväll.

- har precis kollat runt på twitter och jag blir både road och förvånad över hur mycket folk orkar lägga ner sin energi på att skriva att Jacob Öqvist ska dö för att han kallat Justin bieber för retard.. Come on! Han är väl ändå komiker, man Bör ju knappast ta det seriöst, hur mycket man än älskar bieber så bör man väl inte ta det så personligt. Jag står på Jacobs sida i detta!

Jag tycker att det är fel att "mordhota" en person för en idol som man ändå inte kommer träffa på stan och leva tillsammans forever med! Drömma går ju alldeles utmärkt iallafall!

Nej folk borde lägga ner mer energi på sig själva för att få ett bättre och mer välmående liv än att spy galla över en KOMIKER! Jag är road..

Kyss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0