Early.

- Idag steg jag upp tidigt, eftersom att jag har mycket jag ska hinna med idag.

  • Måste till Skolan och lämna Tidrapport (alltså jobbet) så man får lite lön nästa månad.
  • Plugga häcken av mig så att jag kan bli klar med EDI - Electronic Data Interchange
  • Prata med Evelina på skype om vårat studiebesök på digaloo
  • Läsa böcker - Visuell kommunikation, typografisk handbok, processbaserad verksamhetsutv.
  • Göra övningar i InDesign

 

De tre första punkterna är väl dem som är PRIO ett! Tänkte faktiskt springa iväg här snart om tio minuter och fixa tidrapporten så att man blir av med den. Tänkte ta en kort promenad efter det också bara för att rensa hjärnan lite och få lite ny energi! Sen ska jag försöka hinna med att göra en NY DESIGN igen, jag kände att jag inte blev riktigt nöjd med den jag har nu.. Men det tar väl antagligen lite tid för att veta om det känns bra eller inte!

 

Kyss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0