7 år idag!

- Idag är det en väldigt lycklig dag! Trots att jag måste sitta här och plugga..
Men idag har jag och min älskade MR. R varit tillsammans i 7 år. TÄNK er 7 underbara år, tiden har gått så fort och jag kommer fortfarande ihåg hur unga vi var, allt var så nytt för mig. Han var min första riktiga pojkvän som ÄLSKADE mig för den JAG är.

Och det bästa med allting är, att vi har fortfarande lika roligt tillsammans, vi skrattar åt allting, vi pratar om allting och det ska verkligen vara vi två FÖRALLTID! Och ja, jag är verkligen superlycklig! Det är denne man som jag SKA spendera mitt liv med.

Om någon behöver tips på ett lyckat förhållande, let ME know KOMMENTERA!



I helgen gick jag UT för första gången på typ ett halvår. I ett halvår har jag suttit inne och pluggat som en idiot, så bestämde att nu jäklar ska jag ut och släppa loss, få vara mig själv för en stund och ha roligt med mina vänner! I detta fall blev det min kusin och hans flickvän, lillebror (som inte är så liten längre ) och MR. R vi gick till Monday Bar White och dansade gärnet till Estiva (som för övrigt är sjukt HET) men det kändes så bra att få komma ut och träffa folk! Sånt behövs i de allra flesta lägen.. man behöver släppa vardagen ibland och bara tänka på sig själv! I söndags gick jag och MR. R på vår första husvisning tillsammans.. Mest bara för att kolla möjligheterna och se vad som finns på marknaden och vart vi kan tänka oss bo i framtiden.. För ja, inom 2 år kanske man sitter där med barn och hund :) men det får framtiden utvisa!


Men nu ska jag fortsätta med att skriva om EDI - Electronic Data Interchange!




Kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0