Vårtecken!

- Åh igår var jag en riktig hurtig kvinna..

Jag gick till V-by och gymmade + att jag gick på MRB(Mage,Rumpa,Ben) och sedan skulle jag möta min syster för att fika.. med alla fikaställen var proppfulla så vi bestämde oss för att köpa med oss något istället. Men det blev en hel del walking igår.. Gick hem efter jag varit hos min syster också..
Så var riktigt stolt över mig själv!

På MRB kändes det inte direkt som om jag gav 100% eftersom att jag inte tränat på länge så var alla övning jobbiga att utföra.. Men det måste ändå ha tagit eftersom att jag har ganska ont i ben, rumpa och axlar :) Yäj!
Men om en timme ska jag dra till gymmet igen, eftersom att det är mycket plugg att göra just nu så tänkte jag att träning gör ju att man slappnar av mer! ;)

Sen så har jag redan sätt vårtecken! :D Snödroppar och krokusar som håller på att ploppa upp, det är ju alltid nått man förknippar med att våren snart är här och man slipper den där feta vinterjackan och halsduken! :)




Men nu är det frukosttajm!




Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0