Vårkänslor.

- Hej!

Har precis avslutat ett Skype samtal med Evelina om vår skoluppgift som vi fått "nedslag" på ett X-antal gånger. Sjukt störande när man har massa annat krams som måste göras i tid. Men nu hoppas vi att det ska bli rätt den här gången.. annars är det han det är fel på! (läraren alltså)


Idag har jag tänkt att jag ska göra mig själv en tjänst, fick lön idag och bidrag så tänkte gå och förnya mitt träningskort på simhallen. Tänkte passa på när man inte fått sin lilla skrutt som kommer behöva all min uppmärksamhet när han kommer hem till oss. Då blir det svårt att bara lämna honom speciellt när han fortfarande är en liten valpis! :)






19 Dagar kvar tills vi får hämta vår plutt!





Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0