Uppe med tuppen!

- Godmorgon på er!

Har inatt inte lyckats drömma nått äckligt, så jag har iallafall fått en god natts sömn :)
Håller just nu på och kokar mitt obligatoriska ägg till frukost.. tänkte trycka i mig lite drömyoughurt som jag smakade för första gången uppe i Ö-vik. Och den var ju väldigt suverän!

Tänkte strax ta min promenad till V-by och sedan träna en timme, jag har ju kommit igång med träningen nu PÅ RIKTIGT! Jag är så sjukt taggad inför beach 2012 och jag har redan satt upp mål för mig själv. Som jag skrev tidigare så är det att jag ska ha (läs SKAAA HAAAA) den perfekta kroppen när jag är i Spanien... Dessutom så gör jag ju detta för min egen skull, min hälsa! Även om jag inte är den som trycker i mig en massa onödigt skit har dessutom hängt på R. coca-cola förbud det blir mest bubbelvatten eller vanligt vatten nuförtiden. Har alldrig känt det där suget efter läskeblask. ;) Så jag tror att JAG kommer klara detta helt galant!

Sen när lilla vovven kommer så behöver jag ju röra på mig minst 3 gånger om dagen, vilket gynnar mig enormt mycket också! :)

Igår blev jag även klar med 2 skoluppgifter, så GRYMT härligt så nu ska jag bara lämna in och nu kan jag koncentrera mig på att plugga till Tentorna som kommer snart! Men det är mest läsning till dessa. Problemet är ju att jag knappt kommer ihåg något av det jag läser.





I eftermiddag åker jag och R. ner till Småland eller närmare bestämt Växjö, dels för att umgås men också för att jag måste få koppla av från allt superplugg.. Det blir ganska påfrestande efter ett tag att bara sitta hemma, råplugga från typ 7 på morgonen till 16 på eftermiddan.. I helgen hade jag knappt nån helg.. satt och pluggade konstant för att jag ville hinna bli klar med allting och det är jag!

Fick även en glad överrasking när jag gick in på studentplattformen nyss.. Läraren har ÄNTLIGEN godtagit våran karta om tryckeriprocessen!! :) Käääännnssss såååå skööööönt!





Later!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Ja, äntligen fattar han vad vi menar. Det är fantastiskt :D

2012-03-01 @ 09:43:56
URL: http://inaess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0