Torsdag.

- Är torsdag en sånhär dag som man ska vara törstig på? jag menar Thursday. Det låter som att man är "turstig" intressant, intressant!

Idag tog jag mig en sovmorgon, en skön sådan tack vare mina grannar! Mina grannar som bor under mig/oss har en väldigt bra (ironisk) tendens att bråka på nätterna, men inatt var det något extremt! De slutade inte efter 1 timme, 2 timmar ja, de bråkade ända in på morgonkvisten.. jag kan egentligen inte säga hur länge men jag lyckades somna om ett antal gånger för att sedan vakna upp av en smäll eller av att han skrek "calm down, calm down" Vad de än bråkade om så hoppas jag att de har löst det nu.. :)


Idag har jag gjort ett halft kapitel i InDesign boken.. det går sakta men säkert frammåt. Dock blev det nått problem så jag måste gå tillbaka ett par steg i boken för att kolla vad som blev fel.. men det är så svårt också när boken är på svenska och man har en engelsk version av InDesign. Men man får göra sitt bästa och försöka leta efter den snarlika översättningen.. Allt går ju som man brukar säga!

Har även läst ett par kapitel i böckerna.. så jag är på gång! :)

Kamera: Sony QX230 Objektiv: SIGMA DG 70-300 mm 1:4-5.6  Motiv: Snö

 

Kamera: Sony QX230 Objektiv: SONY 3.5-5.6/18-55 mm (Standard) Motiv: Julgran

 

Kamera: Sony QX230 Objektiv: SIGMA EX 105 mm 1:2.8 DG MACRO Motiv: Jag

 

Kamera: Sony QX230 Objektiv: SIGMA EX 105 mm 1:2.8 DG MACRO Motiv: Hjärta

Men nu är det tillbaka till det viktiga.. ska även trycka i mig en semla som min älskling tog med sig hem till mig igår, och jag vet att det är lite fusk att börja med det nu.. men ibland kan man inte motså saker!



Yours / S

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag tycker det är drygt att boken inte har menynamn och sånt på engelska och svenska!



Fin fina bilder, du måste lägga ut bilderna på dockskåpet, vill ju se! :D

2012-02-02 @ 20:26:27
URL: http://inaess.blogg.se/
Postat av: marlene

Fin blogg! kram :)

2012-02-03 @ 10:49:15
URL: http://marleneahstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0