Thissofie Magazine

-Jag fick liten stund över efter jag blev klar med InDesign- boken (ÄNTLIGEN!) har inte bara tagit typ år och dar! ;)
Så jag kände att jag behövde skapa något eget, jag som ändå har fastnat för InDesign och älskar dess funktioner. Så därför kommer jag (försöka) ge ut ett Magazine eller ja, det såkallade "omslaget" till mitt personliga Magazine varje onsdag, och det tänker jag göra just för att det är kul och för att det är roligt att skapa, samt att jag hittat på något eget. Så nu finns det alltså en ny kategori sam en ny idé! Varsågoda!



Later!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Vad kul, för då underhåller man ju sina kunskaper och lär sig nya funktioner i programmet, smart! :)

2012-02-17 @ 10:46:05
URL: http://inaess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0