Tentavecka.

- Hejsan hejsan!

Då var det måndag igen, tiden går ja jag tjatar om det men tiden går så himla fort att jag inte hinner med allt jag skulle vilja hinna med. Jag ställde klockan på 06.00 imorse men jag kände att nää, jag ska banne mig få "sova ut" för en gångs skull eftersom att helgen har varit allt annat än en helg. Fredagskvällen gick till att plugga, lördagskvällen var iof. lugn eftersom att jag tog mig tiden att ta en paus och åkte och bowlade (där jag kom tvåa hoho ^^,) och bara umgicks med folk! Söndag överraskades jag yttligare av ett mejl från läraren som tydligen inte var nöjd (igen) med vårat arbete. Dessutom så är vår lärare så svår tycker jag, han skriver först att allting ser jättebra ut, men sen kommer han med en massa pikar på att saker och ting inte alls ser bra ut och gör si och gör så. Men nu har vi gjort efter hans "önskemål" så hoppas han blir nöjd! Jag läste även 32 sidor ur typografisk handbok under söndagskvällen *STOLT* så idag kommer jag hinna läsa ut boken vilket är skönt :) så på två dagar kommer jag läsa ut en bok som jag kunnat göra för länge sen :P

Det jag är mer orolig för är InDesign, där har jag inte tagit mig den tiden jag skulle behövt egentligen. Men jag är nog sådan att jag tappar lätt intresset när saker och ting går för sakta (nu pratar jag om "lektionerna" i boken) de kringgår allting istället för att visa hur man gör snabbast, allting blir så grötit då och man blir bara irriterad och trött. Men jag ska ta mig i kragen och bara göra uppgifterna, för på torsdag är det TENTA!

Nu blev det ett inlägg med bara plugg ser jag, men det är väl så när helgen består utav det! :)




Nu till InDesign och ge gärnet, Later!

Kommentarer
Postat av: Johanna Öberg

vilken fin bild:)



ja visst var dom fina^^

Kram

2012-02-13 @ 12:36:10
URL: http://asiwantit.blogg.se/
Postat av: Evelina

Jag är irriterad på mig själv för att jag inte pluggar mer, jag kan inte fokusera, allt är för segt och grötigt.



Tjusig bild! :D

2012-02-13 @ 19:37:21
URL: http://inaess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0