Tenta avklarad.

-Hej!

Just nu är jag mycket lugnare i kroppen och kan andas ut för en stund!
Tentan gick bra, men inte utmärkt.. dels för att jag smått ogillar dessa upplägg på tentorna då de går på tid, frågorna är konstigt formulerade och man stressar igenom alla 98 frågor + att oftast är det så att det kommer frågor på sådant som man inte lagt märke till i boken, eller har lagt märke till fast att det inte fastnat i huvudet. Eller som på detta prov, då man har stressgjort alla LEKTIONER i InDesign boken för att man man skulle hinna klart med alla kapitel och så kommer det ca: 5 frågor på bara ett ämne - Preflight. Jag känner mig smått lurad!

Men man får vara nöjd att man blev godkänd och inte behöver göra någon omtenta, för då hade jag blivit totalt sänkt med tanke på hur mycket det är kvar att göra i kurserna.



Sitter just nu och lyssnar på lite skön - tro det eller ej! Men pianomusik från Claude Debussy för att samla mig, då det är väldigt påfrestande att göra tentor.. det krävs väldigt mycket mental förberedning inför något sådant här ;)


Men nu tänkte jag ta en promenad för att rensa tankarna och börja om på nytt och gå vidare till de nästa uppgifterna, iallafall börja på dessa så man slipper stressen sedan!



(kommer inte ihåg vem som gjort dessa) - Malmö

 

 

 

Later!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0